Pełna obsługa księgowa Firmy
Sprzedawca nie ustawił terminu odstąpienia.
Kancelaria "Podatki-Rachunkowość" Sp. z o.o.
Zegadłowicza 4a
43-300 Bielsko-Biała
NIP: 5471967201
Jacek Kamiński
E-mail: zarzad@podatki-rachunkowosc.pl
www.podatki-rachunkowosc.pl
Zegadłowicza 4a, 43-300 Bielsko-Biała
E-mail: zarzad@podatki-rachunkowosc.pl
Tel.: 790606607
Pełna obsługa Prawno-Podatkowa
Zakres usług Kancelarii:
- rachunkowość
- prowadzenie ksiąg handlowych
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń VAT
- nadzór nad prowadzeniem ksiąg handlowych
- prowadzenie KPiR oraz innych ewidencji wymaganych przepisami prawa
- kadry
- tworzenie regulaminów wynagrodzenia
- opracowywanie regulaminów pracy
- opracowywanie regulaminów zakładowego funduszu socjalnego
- ZUS
- sprawozdawczość elektroniczna
- płace
- przygotowywanie i opracowywanie listy płac
- sporządzanie kart wynagrodzeń
- sporządzanie kart zasiłkowych
- rozliczanie pracowników
- doradztwo ekonomiczne
- zakładanie firm
- analizy ekonomiczne
- diagnozy ekonomiczne
- sprawozdawczość do GUS i zarządów
- doradztwo finansowe
- sporządzanie wniosków kredytowych
- sprawozdawczość do banków
- doradztwo w sprawach usług finansowo-bankowych
- pośredniczenie w kontaktach firm z instytucjami finansowymi
- doradztwo Podatkowe
- zeznania podatkowe
- zastępstwa w sprawach podatkowych (w tym przed sądem)
- pomoc prawno-podatkowa przy zakładaniu i likwidowaniu firm
- doradztwo podatkowe w czasie funkcjonowania firmy
- przeprowadzanie rozliczeń podatkowych w czasie działalności firmy objętej opodatkowaniem
- sporządzanie wszelkiego rodzaju deklaracji podatkowych, a także innych rozliczeń podatkowych
- pośredniczenie w kontaktach firm z organami podatkowymi
- audyty podatkowe
- ewidencje gospodarki odpadami
- sprawozdawczość do urzędów
- dokumentacji dla celów opały produktowej i depozytowej
Ponadto reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym i ZUS w oparciu o udzielone pełnomocnictwo
Miła, fachowa obsługa rzetelność, fachowość, terminowość
Przedsiębiorcom rozpoczynającym działalność gospodarczą oferujemy pomoc w czynnościach dotyczących rejestracji firmy i zgłoszenia tego faktu właściwym instytucjom
Kancelaria proponuje cztery metody przekazywania dokumentacji finansowej do prowadzenia w/w rozliczeń:
1) Dokumenty dostarczane do Kancelarii w formie papierowej
2) Dokumenty dostarczane do Kancelarii drogą elektroniczną w postaci plików PDF
3) Dokumenty dostarczane do Kancelarii systemowo, dla firm zsynchronizowanych systemowo, pobieranie przez Kancelarię z serwera klienta dokumentów - w tym synchronizacja z systemem banku Klienta
4) Odbiór dokumentów u klienta (opłata za dojazd do klienta)