DOTACJA ZUS DO 300.000 zł do bezpiecznej pracy w 2023 r -Przygotowanie wniosku na dotacje

70% 4 305,00 BPLN

1 845,00 PLN

Bez rozliczenia BPLN 6 150,00 zł

Dostępny

Możesz odstąpić od zakupionej usługi w ciągu 14 dni od dnia jej zamówienia.
Usługę wykonamy po tym czasie. Jeśli chcesz, możemy wykonać usługę wcześniej niż 14 dni od jej zamówienia ale wtedy nie możesz z niej zrezygnować.

JARED - Kompleksowa obsługa firm w zakresie BHP i ppoż
Szafirowa 20/6
40-759 Katowice
NIP: 6341132237

Jarosław Dejneka
E-mail: biuro@jared.pl

www.jared.pl

0/5 Brak ocen.

Jarosław Dejneka JARED - Kompleksowa obsługa firm w zakresie BHP i ppoż
Jarosław Dejneka
Szafirowa 20/6, 40-759 Katowice
E-mail: biuro@jared.pl
Tel.: +48 609771651
Informacje zbieramy by:

- zrealizować sprzedaż produktu lub usługi na platformie
- rozpatrzyć Państwa reklamację lub wnioski
- realizować obowiązki prawne
Dane osobowe gromadzimy na podstawie:

- realizacji umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO – gdy kupujesz od nas usługi lub produkty
- obowiązków prawnych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO – jeśli musimy je gromadzić na podstawie prawa
- prawnie uzasadnionych interesów – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, naszymi prawnie uzasadnionymi interesami są:
- rozpatrywanie reklamacji
- rozpatrywanie wniosków
Odbiorcami danych są zewnętrzne biuro rachunkowe oraz dostawca usług chmurowych.
Informacje przechowujemy przez sześć lat od skorzystania z naszej usługi lub zakupu produktu.
Masz następujące prawa:

- dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych
- usunięcia danych osobowych
- sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – tam, gdzie korzystamy z prawnie uzasadnionego interesu
- przenoszenia danych osobowych – dotyczy to tylko tych danych, które gromadzimy na podstawie umowy lub zgody i które sam do nas dostarczyłeś
- wniesienia skargi do organu nadzorczego - na terenie Polski jest nim Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Odmowa podania danych uniemożliwia zakup produktu lub usługi.
Nie wysyłamy danych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Przygotowanie wniosku na dofinansowanie w ramach konkursu ZUS "Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy"


Oferta przygotowania dokumentacji:
Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy
I. Informacje ogólne:
1. W konkursie wyborowi podlegają projekty, które:
• poprawią bezpieczeństwo pracy,
• zmniejszą zagrożenie wypadkami przy pracy lub chorobami zawodowymi
• zredukują niekorzystne oddziaływanie szkodliwych czynników w pracy.
2. Przedmiot dofinansowania
Dofinansowaniu podlegają działania, które mieszczą się w następujących obszarach technicznych:
• bezpieczeństwo instalacji technicznych, maszyn, urządzeń i miejsc pracy;
• urządzenia chroniące przed hałasem i drganiami mechanicznymi oraz promieniowaniem elektromagnetycznym;
• oświetlenie miejsc i stanowisk pracy oraz ochrona przed promieniowaniem optycznym;
• ochrona przed energią elektryczną i elektrycznością statyczną;
• urządzenia oczyszczające i uzdatniające powietrze, urządzenia mechanicznej wentylacji powietrza;
• sprzęt i urządzenia służące poprawie bezpieczeństwa pracy na wysokości, w zagłębieniach i innych strefach pracy;
• sprzęt i urządzenia służące ograniczeniu obciążenia układu mięśniowo-szkieletowego;
• sprzęt i urządzenia służące poprawie bezpieczeństwa pracy w przypadku narażenia na czynniki chemiczne i szkodliwe czynniki biologiczne;
• środki ochrony indywidualnej
W ramach usługi wykonujemy:
• pomoc w stworzeniu koncepcji projektu, opracujemy niezbędną dokumentację – w tym między innymi: ocenę ryzyka zawodowego, obciążenie układu mięśniowo szkieletowego, chronometraże itp.;
• kompletujemy dokumenty, uzupełniamy wniosek wraz z załącznikami (usługa wymaga ścisłej współpracy
zlecającego, w tym przekazanie w wymaganych terminach niezbędnych danych, załączników, podpisów wniosku);
• wspieramy zamawiającego (na życzenie) merytorycznie i technicznie rekomendując dostawców lub rozwiązania techniczno-organizacyjne;
• monitorowanie przebieg wnioskowania w tym procesu weryfikacji wniosku (w ramach kompetencji uzyskanych od zamawiającego).
2. Po stronie zamawiającego:
Usługa nie obejmuje kosztów ewentualnych prac projektowych, pomiarów czynników środowiska pracy realizowanych przez akredytowane laboratoria, zapytań (rozeznań) ofertowych i wyborów dostawców.


POZOSTAŁE OFERTY UCZESTNIKA
100% BPLN

Szkolenia wstępne BHP I ppoż.

Szkolenia podstawowe i szkolenia problemowe: - Każde szkolenie związane z problematyką kształtowania bez...

70,00 BPLN

Bez rozliczenia BPLN 70,00 zł
100% BPLN

Szkolenia BHP ONLINE

Szkolenia pracowników w zakresie BHP: - Szkolenie wstępne BHP   Szkolenia problemowe: - Każde szk...

70,00 BPLN

Bez rozliczenia BPLN 70,00 zł
100% BPLN

Profesjonalne doradztwo, nadzór, outsourcing BHP i PPOŻ dla firm -BHP

Obsługa pełna obejmuje: 1.     Szkolenie pracowników z zakresu BHPi ppoż. 2.     Przeprowadzanie kontroli i an...

na zapytanie

100% BPLN

Opracowanie dokumentacji HACCP, GHP, GMP, BiOZ, IBWR, IBP, BHP

- HACCP - GHP (Dobre praktyki Higieniczne) - GMP (Dobre praktyki Produkcyjne) - Plany Bezpieczeństwa...

2 000,00 BPLN

Bez rozliczenia BPLN 2 000,00 zł 2 500,00 zł

ZOBACZ TAKŻE
100% BPLN

Rainbow serwis

Urządzenia Rainbow serwisujemy od 1997 roku Pracujemy tylko na oryginalnych częściach Rekomendujemy cz...

na zapytanie

70% BPLN

DOTACJA ZUS DO 300.000 zł do bezpiecznej pracy w 2023 r -Przygotowanie wniosku na dotacje

Oferta przygotowania dokumentacji: Dofinansowanie działań płatnika składek na poprawę bezpieczeństwa i hig...

4 305,00 BPLN
1 845,00 PLN

Bez rozliczenia BPLN 6 150,00 zł

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies.
Jeżeli chcesz zmienić ustawienia dotyczące cookies, możesz to zrobić w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.